آنچه به حسن نصرالله ها مجال جسارت مى‌دهد، حكومت دينى است، سكولارها متحد شويد

توسط sight

جسارت نوچه على خامنه‌اى – حسن نصرالله- به فرهنگ و تمدن ايران و آنكه ايران در تسلط – بخوان تصرف- قوم سادات و اعراب است،‌ ابتدا جاى عصبانيت دارد و فحش و ناسزا و شاخ و شانه كشيدن.

اما پس از لختى كه با خود خلوت كنى، به راحتى مى‌توانى بپذيرى كه آن ابله، در دنياى توهم و پاچه خوارى خود، پر بى‌راه هم نگفته است.

حكومت دينى و دين حكومتى، راه را بر چنين تصورى باز مى‌كند.

بايد به خود آييم و بنيان يك جمهورى سكولار را بنا نهيم كه مشروعيت و مقبوليت نظام حاكم بر كشورمان، تنها و تنها از راى و نظر فرد فرد شهروندان حاصل شود و از هيچ نيروى فرا زمينى دستور نگيرد و به هيچ زير زمين و چاهى بند نباشد.

12 Responses to “آنچه به حسن نصرالله ها مجال جسارت مى‌دهد، حكومت دينى است، سكولارها متحد شويد”

  1. نخستین پیام پادشاه جدید ایران – به نام ایران زمین، به نام کورش و به نام فردوسی و با بزرگترین درودها و شادباشها به تمام فرزندان و زنان و مردان دلیر و شجاع ایران زمین در سراسر جهان که هر یک ملکه و پادشاه ایران هستند اعلام آماده باش جنگی می نمایم . صبر و تحمل ۱۴۰۰ ساله ما بس است و دفاع نشانه ضعف است. ما باید از هر راهی که میتوانیم خانه سیاه خرافات را به هوا بفرستیم و شعله در مراسم شان افکنیم، تا طلسمی که باید ۱۴۰۰ سال قبل ساسانیان با کشتی هایشان می شکستند بشکنیم و دشمن وحشی نادان را نابود سازیم و نام خود را در تاریخ ایران جاودان سازیم. این نهایت وظیفه هر ایرانی پاک نهاد می باشد. پیروزی از آن ماست. بدرود. هفتم آبان ماه ۲۵۶۹. این پیام را به دیگر ایرانیان بفرستید.

  2. ina hamash khaste engilise inaro avordeh inaram ageh bekhad mibareh, faghat in vasdolathaye dast neshandehat mardome iran nefle mishan, marg bar

  3. یا درود به شما ایرانیان یاران ایرانی برای سقط شده این عرب موش خور ویا زنده اش 1.000.000 دلار جایزه / این سگ کثیف سوسمار خور را هرکجا بیابید بکشیدش و مبلغ فوق را از من دریافت دارید. آدرس اینترنتی ما .raherahayi@ymail.com.

  4. یچاره های مفلوک،بجای فحاشی و گرد و خاک کردن بفکر پاسخ منطقی باشید و سند ارائه کنید که اشتباه میکنه.نشسته اید و تو سایت بالاترین فقط فحش میدین که معنیش بی فرهنگی ست.نه فرهنگ 2500 ساله.

    • اول اين كه بيچاره مفلوك خودتي. اون موقع كه اجداد تو زير ماتحت ابل، دنبال مارمولك براي غذا ميگشتند
      دوم اين كه برويد ببينيد استرابون در مورد آموزش و پرورش ايرانيان باستان چه ميگويد! شما افتخارتان اين است كه وقتي محمد مبعوث شد، در جزيره العرب 10 نفر هم سواد خواندن و نوشتن نداشتند!!
      در زمان ساسانيان فرهنگستان نصيبين با حضور اساتيدي از ايران و يونان، علوم پزشكي، رياضي و نجوم را تدريس مي كرد. آوازه فرهنگستان گنديشاپور در علوم پزشكي هنوز شهره عام و خاص هست.
      سارویه یا کهن دژ در محله جي اصفهان در زمان تهمورث، سومين پادشاه از سلسله پيشداديان بنا گرديده (برويد ببينيد چند سال پيش ميشود). به نوسته بسياري از مورخين ايراني و خارجي، آنجا كتابخانه بزرگي بوده كه در زمان حمله اعراب ويران شده است. بقاياي اين بنا هنوز در جي اصفهان وجود دارد. در ريشهر فارس پيشرفته ترين علوم زمان تدريس ميشد.
      در زبان پهلوی هنداچک hendachak بمعنی اندازه بوده که به مرور تبدیل به هندازک و اندازک شده است و عرب ها این واژه را به صورت هندسه دراورده و از آن واژه مهندس را ساختند. بنابراین مهندس صورت عربی اندازه گر است و ایرانیان صفت اندازه گر یا مهندس را در مورد تمام کسانی که محاسب بودند بکار میگرفتند (مهندس ندانست آنرا شمار)
      فعل در انداختن (هنداختن) نیز برای طراحی بکار می رود(فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم). بنابراین هنداختار یعنی طراح و هنداخته یعنی طرح
      ايران به سه ناحيه 1ـ شرقي (خراسان) از خراسان سر زند طاووس وش سوی خاور می خرامد شاد و کش، 2ـ جنوبي مركزي (نيمروز) به پهلوی اشکانی نمروچ nemroch ) ) و 3-غربی (خوروران) جاییکه خور(خورشيد) غروب می کند، تقسیم میشد. اولا در مورد نیمروز باید گفت اگر در نقشه جفرافی نگاه کنید منطقه مرکزی ایران درست دروسط دنیای قدیم قرارگرفته و فاصله زمانی اش با دو طرف آن یکیست. یعنی نیمروز درست روی نصف النهاریست که جهان شناخته شده آن روز را نصف می کند. یعنی هنگامیکه خورشید در نیمروز است، در تمام آسیا و اروپا و آفریقا روز است و همین نامگذاری نشان می دهد که علم جغرافی در آنزمان به حدی رسیده بود که تمام دنیای قدیم را شناخته بودند و حدود و مرکزش را میشناختند.
      بعد ها عرب ها از روی همین واژه نصف النهار را ساختند و اروپاییها در جنگهای صلیبی آنرا به mid-day برگرداندند.
      برويد يك مطالعه اي در مورد كعبه زرتشت بكنيد ببينيد با چه دقت رياضي ونجومي ساخته شده. يك مطالعه اي در مورد تخت جمشيد و طرز معماري اون انجام بدهيد و بعضي از شگفتي هاي نجومي در مورد پله هاي كاخ آپادانا رو ببينيد، بعد بيائيد اظهار نظر كنيد. تخت جمشيد زمان هجوم اعراب يك مخروبه بود، اما آنقدر عظمت داشت كه آنه باور كردند آنجا را اجنه براي ابراهيم ساختند! براي همين هم مثل بقيه چيزها خرابش نكردند. يك تحقيقي در مورد الواح باقي مانده از تخت جمشيد بكنيد تا بدونيد حتي كارگران اونجا بيمه بودند. درسته به خاطر سالها اشغال اعراب مارمولك خور اسم و نشاني از فرد خاصي نمانده ولي آثار باقيمانده حاكي از وجود علوم پيشرفته نزد ايرانيان است. مگه شما نميگوئيد از آثار پي به موثر ميبريد؟
      حالا لطف كنيد و شما از علوم اعراب قبل از اشغال ايران و روم بگوئيد. (يادتان باشد كمتر از ده نفر باسواد)

      ماییم که از پادشهان باج گرفتیم زان پس که از ایشان کمر و تاج گرفتیم
      دیهیم و سریراز گهر و عاج گرفتیم اموال و ذخایرشان تاراج گرفتیم
      وز پیکرشان دیبه دیباج گرفتیم ماییم که از دریا امواج گرفتیم
      و اندیشه نکردیم ز طوفان و ز تیار
      درچین و ختن ولوله از هیبت ما بود در مصر و عدن غلغله از شوکت ما بود
      در اندلس و روم عیان قدرت ما بود غرناطه و اشبیلیه در طاعت ما بود
      صقلیه نهان در کنف رأیت ما بود فرمان همایون قضا آیت ما بود
      جاری به زمین و فلک و ثابت و سیار
      خاک عرب از مشرق اقصی گذراندیم وز ناحیه غرب به افریقیه راندیم
      دریای شمالی را بر شرق نشاندیم وز بحر جنوبی به فلک گرد فشاندیم
      هند از کف هندو ختن از ترک ستاندیم ماییم که از خاک بر افلاک رساندی
      نام هنر و رسم کرم را به سزاوار

  5. بجای تعصب بیجا و فحاشی و گرد و خاک کردن ،پاسخ منطقی بدین.اگه دروغه؟؟؟چرا از حرف حساب عصبانی میشین؟خوب اگه راست میگین یک سند،فقط یک سند از علوم مختلف مربوط به قبل از اسلام ارائه کنید.من ۵ رشته علمی میگم،شما از این ۵ رشته فقط ین نفر را نام ببرید(فقط یک نفرکافیه)ریاضیات،طب،نجوم،فلسفه،شاعر وووو.ممنون میشم اگه معرفی کنید.

  6. برخی دوستان دارند اشتباه میکنند. مشکل اصلی اسلام است و نه عرب. عرب هم از این اسلام چوب خورده و میخورد. باید ریشه را زد یعنی اسلام و نه شاخ و برگ یعنی مسلمان و عرب. تا بخود نیاییم و خود پول مذهب جهل را تامین کنیم، قصه همین است که هست.

    به مساجد پول ندهید. در صندوق صدقات پول نریزید. به امامزاده‌های دروغین نروید. به سیدها احترام اضافه نگذارید (این عین نژاد پرستی و نوکر صفتی است) اکثر سیدها اصلا سید نیستند. اکثر امامزاده ها دروغین است. سیدی هیچ توجیه علمی و حتا اسلامی هم ندارد. جهل است و نژاد پرستی. به مراسم شکم چرانی عاشورا نروید، از یک وعده قیمه رایگان بگذرید. بجای شکم خود به مغز خود بیاندیشید. خمس و سهم امام ندهید. چرا احترام سوبله به روحانیان میگذارید؟ مگر آنها تافته جدا بافته هستند. لباسشان نه حتا لباس پیامبر که لباسی از مردم عراق است. اصلا چرا باید با این لباس و تظاهر و صنفی گری به این طرف و آنطرف بروند؟ چیزی که در مغزشان است مهم است یا ظاهرشان؟ تاریخ اسلام را درست مطالعه کنید و نه آنچه که گلچین شده در مساجد و صدا و سیما به شما میگویند. آنها با ترفند بخشی از تاریخ اسلام را سانسور میکنند. چرا برای خواسته‌های خود سفره حضرت عباس پهن میکنید؟ بجای آن تلاش کنید، سعی کنید و فکر کنید به هدف خود خواهید رسید، همچون ملل مترقی مثل ژاپن و کره جنوبی که نه الله دارند و نه ابولقضل و نه علی. نیازی به ختم انعام و سفره ابولفضل ندارید. برای کارهای مذهبی وقف نکنید به جاهلان و سرکوبگرانتان پول و فرصت و انرژی معنوی نرسانید. آنها را با سر تایید نکنید، دستکم سکوت کنید.

    بجای فحش دادن این کارها را بکنید و به دیگران بگویید. خشم خود راجهت دهید. کتابهای نقد اسلام را بخوانید برای خانواده بگویید. مرعوب اهانت و مرتد و کافر خواندن توسط مسلمانان جاهل نشوید. همه مذاهب از جهل ما سو استفاده میکنند.

  7. حسن نصرالله اصلا عرب نیست بلکه از مردم فلسطین، لبنان باستان، یهودیه و اسراییل است و به احتمال زیاد اجدادش یهودی بوده‌اند. عرب خالص فقط در عربستان است آنهم نسبتا خالص و نه مطلقا خالص. فرق این جانور با ایرانیها این است که ایرانیها عرب نشدند و باعث عرب نشدن ملل شرق هم شدند ولی فلسطینی، یهودی، لبنانی، سوری، عراقی، مصری و از آنطرف تا اقیانوس اطلس عرب شدند. خودتان نقشه را ببینید تا بفهمید که علیرغم اینکه ایران از اولین کشورهای تسخیر شده توسط عربها و همسایه آنها بود، عرب فقط توانست عراق را عرب کند و بعد متوقف شد ولی در غرب حسابی جلو رفت و جلو رفت تا اقیانوس اطلس. البته منظور من نژادگرایی نیست که ما هم تا حدی مخلوط هستیم ولی منظور فرهنگ ایرانی یا پارسی که سدی شد جلو اسلام و اسلام را هم عوض کرد: عرفان و سایر قضایا و مقاوتهای چند قرنه در مقابل اسلام و عرب….

    بسیاری از فرهیختگان عرب هم کم کم دارند متوجه میشوند که عرب نبوده‌اند. مصریها این را خوب میدانند چون اهرام به آن گندگی جلوشان است …..

Trackbacks

بیان دیدگاه