خوش آمد گويي به همه کاربران جديد – اين پرچم راه دشواري را آمده است ، همراهيتان زيبا

توسط sight

روحي تازه در فضاي بالاترين دميده شد با ورود جمعي تازه نفس و مشتاق به همراهي . بسياري از آنان پيشتر هم ياريمان داده اند . لينکهاي زيادي ارسال شده است پيشتر که به همت دوستان ناشناخته اي بوده است که با ايميل و روشهاي ديگر به ما رسانده اند . و امروز بسياري از آنان را در جمع خودمان داريم . تازه نفس و خلاق و مشتاق . با روحيه اي زنده و پويا . قدمتان خير و خوش و سبز باد .

آنان که ماههاست قلم زده اند ، خبر چيده اند و بر بساطي گشاده گذارده اند به سور و پيشکش همه ايران ، امروز به شما ميبالند و از شما انتظار دارند قدر اين پرچم را بدانيد . چند قرباني داده ايم . چند پرستوي خبر رسانمان مهاجرت کرده اند و براي بسياري از ما پرونده هاي سنگيني روي ميزهاي سياه  اطلاعات در جريان است . اين پرچم ، راه دشواري را آمده است و امروز نيروي کمکي رسيده .

قدر اين بالاترين رسانه امروز ايران را بدانيم و به پويايي و رسايي آن کمک کنيم . همه دست در دست هم نهيم به مهر و به عشق آنکه ميهن خود را کنيم آباد . آزاد و آباد .

9 دیدگاه to “خوش آمد گويي به همه کاربران جديد – اين پرچم راه دشواري را آمده است ، همراهيتان زيبا”

  1. سلام دوست عزیز
    مطلب شما رو در بالاترین خوندم. من مدتهاست که در تلاش برای بدست اوردن عضویت در بالاترین بودم و حتی در وبلاگ بالاترین 6000 امتیاز کسب کردم ولی به جهت گرفتاری درسی نمیتونم ادامه بدم لذا اگر برای شما مقدور است دعوتنامه ای برای من ارسال کنید.
    با تشکر

  2. ba doorod ,
    har chi donbale ye davatnameh migardam payda nemikonam ,
    agar baraton maghdor hast ye davatnamet mitonid be man bedin
    ba sepas

  3. با سلام و عرض ادب
    بسيار مايلم در بالاترين عضو شوم. آيا ممکن است که مرا هم به جمع سبزتان دعوت کنيد؟ بسيار ممنون خواهم شد

  4. سلام مطلب شما در بالاترین رو دیدم اگه لطف کنید یه دعوت نمامه برام بفرستید ممنون می شم.
    منباب تشکر می تونم مطالب جالب هم برای شما بفرستم

  5. دوست عزیز من نزدیک به یک سال که در بالاترین مطلب میخونم ولی ارزو دارم که بتونم در بالاترین عضو بشم اگه لطف کنی یه دعوت نامه برام بفرستی.ی عمر دعات میکنم.
    sinaliberal@yahoo.com

  6. به همه دوستان عزيزي که دعوت نامه ورود به بالاترين ميخواهند
    افتخاري است براي من که دعوتتان کنم اما متقاضي زياد بوده و دعوت نامه محدود . بسيار محدود . اميدوارم در دور بعدي عضو گيري بتوانم در خدمتتان باشم . اما اگر مطلبي از وبلاگتان و يا مقالي از جاي ديگري يافتيد که علاقه مند بوديد در بالاترين منعکس شود ، در حد امکان در خدمت خواهم بود

  7. agah ma ham donbale davatname im ag shod har vaght baraye ma ham befrest
    ag khsati bia blogam albate siyasi nist wwww.sibsabz.blogfa.com
    sibsabztorsh@yahoo.com

  8. با سلام من بسیار مایلم که عضو بالاترین شوم.اگر ممکن است و دعوتنامه ای داریم برایم ارسال کنید.دانشجوی سبز ایرانی

  9. سلام بر رنگ سبز پرچمت دوباره میسازمت وطن اگر چه با خشت جان خویش
    بی زحمت برای من هم دعوت نامه بالاترین بفرستید درود بر شرفتان

پاسخی بگذارید

