گروهى با جنبش سبز و خيزش آزاديخواهانه ملت ايران چنين برخوردى دارند .

توسط sight

عكس به قدر كفايت گويا است

3 دیدگاه to “گروهى با جنبش سبز و خيزش آزاديخواهانه ملت ايران چنين برخوردى دارند .”

  1. سلام
    میشه خواهش کنم یه دعوت نامه ی بالاترین هم برای من بفرستی
    ممنون
    myfclubs@gmail.com

  2. بسیار سلیقه به خرج دادید.

  3. من خبرنامه بالاترين رو دريافت مي‌كنم
    امروز كه تصادفي بلاگ شما رو ديدم متوجه شدم فرستنده بسياري لينكهايي كه ازشون لذت مي‌بردم رو پيدا كردم.
    تبريك من رو بابت قلم شيوا و قلب رئوفتون بپذيرين.
    من البته از اعضاي بالاترين نيستم و نمي‌دونم هنوز هم عضو جديد مي‌گيره يا نه.

    ولي اگر لطف كنين و در صورت امكان دعوت نامه برام بفرستين ممنون مي‌شم.
    roomi1980@gmail.com

    سبز و پيروز باشين

پاسخی بگذارید

