بازار بــــــــــــــــــــــــاز است، البته . . .

توسط sight

بازار باز است. البته چشمانش. او ميبيند ترفندهاي كثيف دولت كودتا را و ميبيند فردا را. فرداي اقتصاد ايران را در چنگ رانت خواران حكومت. در چنگ سپاه و علماي شكر فروش و لاستيك فروش و بنز فروش و برنج فروش و . . .

16 Responses to “بازار بــــــــــــــــــــــــاز است، البته . . .”

  1. نه داداش به خاطر مردم نیست به خاطر پول بیشتره همیشه انجووری بوده

  2. حتی به خاطر خود هم خوبه . مردم هم به خاطر خودشون و رندگی بهتر با هم متحد شدن پش بهتره بازار هم با جنبش اتحادشو اعلام کنه پیروزی ما نزدیکه.

  3. خواهش می کنم حالا که بازار در اعتصاب است باید ما هم متحد شویم با انها تا بازارین تنها نباشند این می تواند یک جرقه بزرگ بباشد

  4. سلام بر تمام آزاداندیشان سبز ، درود بر عزیزان در بند که قامت خمیده اند ولی با استقامت افتخار میکنم بر دختان و پوران ایران زمین عزیزان سبز بیایید از کامنت هائی که دل می آزارد و روحیه تضعیف میکند بر حذر باشیم اینهاسبز نیستند تفرقه اندازند فرزندان این مرز و بوم نیستند چرا که ما همیشه آزادیخواه بودیم از زمان کوروش کبیر و قبل تر از آن و اکنون خود فروخته و ساندیس خورها سوسمار خورند که وارد ایران شده اند چرا نمی اندیشید هر چه بموقع خود راهپیمائی کردیم ، اعتراض و کتک خوردیم ، زندانی و شهید شدیم مورد تجاوز و شکنجه قرار گرفتیم حال نوبت به اعتصابه که شروع آن با بازاریان غیور بوده چرا کامنت های تضعیف کننده میگدارید چرا دلسردشان می کنید بیایید گفتار نیک و پندار نیک و کردار نیک را سر لوحه افکار و رفتارمان قرار دهیم آسیاب به نوبته پیروزی نزدیک است لحظه در آغوش کشیدن آزادی ، رهائی زنان و مردان غیور و سر دادن سرود آزادی بر مزار شهیدان سبزمان پس دموکرات را از هم اکنون سر لوحه اندیشه مان قرار دهیم پرهیز کنیم از دل شکست ، تفرقه و تضعیف همدیگر به بازاریان عزیزمان افتخار کنیم و دلگرمشان کنیم چرا که فراموش نکنیم شروع اعتصاب خود بزرگترین حرکت بود برای جنبش . به امید پیروزی

  5. ندا روان پاکت شاد.

    برخیز و ببین چه عاجزند دیکتاتور‌های هرزه گو.

    این اعتصاب، آغاز بانگ ناقوس، برچیدن دستان و پاهای ایهریمنان ایران زمین است.

  6. سلام
    قرار نیست همه برای یک چیز اعتراض کنند

    عده ای برای آزادی بیان و عقیده و حقوق شهروندی

    عده ای بران لقمه ای نان

    عده ای هم برای ثروت بیشتر

    جامعه از ترکیب همین انسان های رنگارنگ ساخته شده و هیچ وقت نمی شه انتظار داشت که همه یه جور باشن

  7. اين خاک بر سرها براي قتل عام بچه هاي اين مملکت هيچ گهي نخوردند. حالا واسه پول دنيا قهر کردند. گول موتلفه اي آشغال رو نخوريد که همينها احمدي نژاد رو علم کردند.

  8. به خاطر پوله
    این شکم گنده های بازاری
    به خاطر خواهرشونم این کارو نمیکنن
    بیان واسه خون مردم دکوناشونو تعطیل کنن؟
    نه داداش
    اینا این چیزا حالیشون نیست

  9. نه جونم اين بازاري هاي طمع كار ميخواند سود بيشتر ببرن دلشون برا كسي نسوخته غافل نشين

  10. همین بازای های پشنیبان انقلاب بودند، و به جای اینکه مالیات بدهند ملیون ملیون پول به خمینی دادند. اگر خیال کنیم این حاجی های بازاری هم پشنی بان ملت است اشتباه کردیم. انها حافظ منلفع خود هستند.
    http://ordoukhani.be/

  11. از چند اشتباه در نطر پیشین خود پوزش می خواهم

  12. فرصت طلب تر از این نزول خور ها خود آخوندا هستند. البته تک و توک توشون آدم مسلمون هم پیدا میشه ولی اکثرا اونا ایران رو ترک کردن!

  13. دشمن دشمن من دوست من است!

    زیاد مهم نیست که برای چی اعتصاب کردن مهم این است که اعتصاب اونها هم نشون میده هیچکی راضی نیست حال هرکسی به هر دلیلی

  14. hich farghi nadare ke dalilesh chie in ye forsate ma nabayad az dast bedim ke badan pashimon shim o natonim javabe nasle badi ro bedim etehad baraye piroozi lazeme pas hame be etesabe sarasari bepeyvandim baraye azadie vatan v

Trackbacks

بیان دیدگاه