درگذشت مادر آرش، همسنگر زندانيمان را تكذيب مى‌كنم

توسط sight

آنكه بر در مى‌كوبد شباهنگام، به كشتن چراغ آمده است. نور را در پستوى خانه نهان بايد كرد.

ساعت چهار بامداد، آنزمان كه هنوز خفشان به نشو و نما مشغولند و بى‌ هراس از تابش آفتاب پر مي‌زنند، به خانه آرش صادقى ريختند سگان ولايت تا بدون هيچ احضاريه‌اى، آن جوان را به زندانى بازگردانند كه تازه با قيد وثيقه اى پانصد ميليوني به مرخصى آمده بود.

مادر آرش قلبش را گرو مى‌گذارد . قلب يك مادر را. مى‌دانيد معنايش چيست؟

مادر مرد. به همين سادگى.

من كر هستم. من كور هستم. بد تر از آن من خر هستم. خودم را به خريت مى‌زنم تا اين تلخترين را نفهمم. من نفهميدم. صداى فرياد آرش در ميان كر بودن و كور بودن من گم شد. اصلا صدايي نيامد. پس خبر را تكذيب مي‌كنم. اين راحتترين راه است.

خبر را اينگونه مي سازم تا وجدان خواب آلوده ام را خسته نكنم:

آرش صادقي، دانشجوى كارشناسي ارشد، به دليل آنكه گفت رايم كجاست بازداشت نشد. اصولا رايي گم نشده بود. آرش در سايه پر مهر مادر و در آزادي كامل به ادامه تحصيل مشغول است و آينده‌اي درخشان را براي خود ، خانواده و كشورش به ارمغان خواهد آورد. مادر آرش به فرزند افتخار مى‌كند و سالم است و سايه اش بر سر خانواده.

خيلي محال است اينگونه باشد اوضاع دور گردون؟

خوب ادامه بازي. چند چند بوديم؟

5 Responses to “درگذشت مادر آرش، همسنگر زندانيمان را تكذيب مى‌كنم”

  1. leant ber seyd ali dejal e be namoss

  2. نا گفته های از سفر ولی امر مسلمین جهان حضرت ایت الله خامنه ای
    شب قبل از ورود رهبر انقلاب حضرت ایت الله خامنه ای به شهر قم حضرت ایت الله مصباح یزدی تا صبح بیدار بودند و نماز شکر به جا می اوردند. چند نفر از طلاب جوان نزد معظم له می روند و از وی می خواهند استراحت کوتاهی نمایند حضرت ایت الله مصباح یزدی در پاسخ طلاب جوان می فر مایند فردا قرار است کسی به قم بیاید که نشانه های انسان خاص خدا در او تمامن متجلیست. بر من روشن است که رهبر معظم انقلاب همان حضرت ولی عصر می باشند شاید در این سفر اقا ظهور خود را رسما اعلام نماید و شاید هم زمان دیگری را مصلحت بدانند . به هر حال من به شما جوانان توصیه می کنم تا صبح زنده داری کنید و به عبادت مشغول باشید تا که مورد لطف حضرت ولی عصر که به اعتقاد من همین سید خراسانی است قرار گیرید.

  3. ارش من شمارو نمی شناسم ولی میدونم میتونم حدس بزنم کارات نییاتت خیر بوده برای دفاع از ازادی برقراری عدالت و نجات جان مردم بوده گریه ام گرفت فهمیدم مادر خدابیامرزتون فوت کرده خدا رحمتشون کنه میفهمم خیلی سخته اخه منم عزیزایی رو از دست دادم واقعا خیلی سخته شاید من اصلا جای تو نباشم و نتونم درک کنم ولی به خدا بدون خیلی ناراحتم خدا ایشونو رحمت کنه جر ابراز تاسف و تاثر و جاری ساختن اشک چیزی ندارم و نمی تونم بگم واقعا خیلی متاسفم ولی بدون مادرت روحش با دیدن ناراحتی های تو اندوهگین و غمگین میشه اون الان روحش شاده و تو جای خوبییه نگرانی و ناراحتیش تویی از این حس و حال و هوا بیرون بیا اراده داشته باش ارادهتو قوی کن با نام و یاد مادرت و شادی روح اون به زندگی برگرد زندگی پر از سختی ها ناملایمات و مشکلاته روحیه تو نباز نذار غم و اندوه بر تو چیره شن
    من واقعا خیلی متاسف و ناراحتم و الانم اشگام جاری شده ولی ارش زندگی هنوز و برای همیشه تا لحظه رفتنمون از این دنیا که نمیدونیم وقتش ک یه کی است ادامه داره و زندگی رو باید زیبا کرد و اینا تغاصشو پس خواهند داد بزودی و عدالتو خدایی هم هست
    خداحافظ ارش جان
    ارش ازادیخواه

  4. خدا رو شکر خیلی خوشحال شدم خدایا شکرت انشاء الله همه سلامت باشن.

Trackbacks

پاسخی بگذارید

