به جای شکایت از علی خامنه ای، درخواست اعطای جایزه قرن برای نمایش چهره واقعی حکومت دینی را دارم

توسط sight

حکومت دینی یعنی همین. نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر. همانگونه که رهبر کبیر! انقلاب گفت. حکومت دینی یعنی من مقدسم و هر چه غیر از من باشد ملحد است و لایق مرگ و عذاب و شکنجه. حکومت دینی یعنی اگر از ترس قدرت مردم نبود و اگر از بیم فشارهای خارجی نبود، از اینهم بدتر می کردم. بد می کردمتان. حکومت دینی یعنی اگر دانشجویی بیست و سه ساله به من گفت مستبد، اگر او را نکشم، آنقدر در بند نگاهش می دارم تا جوانیش و شورش و جرات مستبد گفتنش بمیرد. حکومت دینی یعنی اگر با پای چپ به خلا نروی، من به تو کار دارم و باید امرت کنم به معروف یا نهیت کنم از منکر. حکومت دینی یعنی فیلتر، سانسور، خفقان، کشتن عقاید و پروردن بذر شهادت طلبی و ساندیس خوری. حکومت دینی یعنی ولایت مطلقه فقیه. یعنی نظارت استصوابی. یعنی انتصابات به جای انتخابات. یعنی تقلب و ریا. یعنی بانکداری اسلامی و نفی ربا و بعد پرداخت سود و ترویج ربا. حکومت دینی یعنی من تصمیم می گیرم و همه باید اطاعت کنند. یعنی پاچه مرا بخوارانید تا کلید بهشت را به شما ببخشم. حکومت دینی یعنی رنگ سیاه و قهوه ای و طوسی. یعنی پوششی که من میگویم. یعنی . . .

و سید علی خامنه ای لایق برد جایزه جهانی قرن است. او مدل این چنین حکومت کثیفی را به دنیا نشان داد. من از او شکایتی ندارم. عمر ما که رفت. شاید نسل بعد از ما بفهمند که حکومت دینی چیست و سکولاریسم عجب پنجره زیبایی است به سوی آینده.

One Comment to “به جای شکایت از علی خامنه ای، درخواست اعطای جایزه قرن برای نمایش چهره واقعی حکومت دینی را دارم”

  1. این نمایش را مدیون سید دکتر محمود احمدی نزاد هستیم

پاسخی بگذارید

