مقام عظمای ولایت مانند خر در گل گیر کرده اند

توسط sight

مقام عظما تمام دارایی نداشته خود را بر اسبی شرط بست که اکنون به وضوح فهمیده آن اسب، یابویی چموش بیش نبوده و در حال، رهبر فرزانه، نه راه پیش دارد و نه راه پس. مقام عظما امروز از کسی  سخنان کلفت می شنود که روزی هاشمی را به او فروخت و گفت که نظرش به نظر محمود نزدیک تر است و با این سخن، رشته ای پنج دهه ای را بین خود و تنها کسی که می توانست از آن منجلاب نجاتش دهد، گسست.

امروز محمود از اختلاس و رسوایی مجتب، دردانه رهبر فرزانه می گوید. از توطئه چینی عظما در تخریب راه عالم گیر محمود می گوید و از اختلاف عمیق بین خود و رهبر مسلمین جهان پرده بر می دارد.

عظما امروز مانده است با این تحفه چه کند. اگر سیفون را بر این زیبا بکشد، خطر غرق خود را هم متصور است و اگر بگذارد تا بماند، بوی گندش خواب از سر قدرتش خواهد ربود. به باورم، مقام معظم رهبری همچون خری در گل گیر کرده است. بیش باد.

2 دیدگاه to “مقام عظمای ولایت مانند خر در گل گیر کرده اند”

  1. حالا اخر نفهمیدیم این رهبر فرزانه معظم هم جزو خواص با بصیرت هست یا بی بصیرت ! کاقش توی این کلاس های بصیرت افزایی شرکت میکرد که الان حداقل این جوجه بسیجی ها مسخرش نکنن .

    چند روز پیش دیدم 4 تا از این بچه منگولهای بسیجی از کلاس بصیرت افزایی در اومدن و دارن راجع به دور اندیش بودن رهبری حرف میزنن , یکیشون با همه خریتش گفت بابا خوب حالا چرا ایشون بین این همه ادم با بصیرت این مموتی رو انتخاب کرد؟

  2. احتمالاجزء خواص بی خاصیت باشند

بیان دیدگاه