من حتی جرات نکردم عکس بگیرم از آنچه او با شهامت نوشته بود

توسط sight

از خیابان ملاصدرا می گذشتم و بر دیواری سپید، اثری دیدم از شهامت یک ایرانی دلیر.  بر سپیدی وقیح دیواری بزرگ ، به خطی از دل ، با رنگی سبز نگاشته بودند به درشتی:

25 بهمن

به سختی جای پارکی جستم و خواستم با گوشی موبایل عکسی بگیرم از اینهمه شهامت اما از ازدحام تردد جمعیت ترسیدم. هر لحظه سایه سنگین کسی را بر سرم و در کنارم احساس می کردم که مراقب است و در نهایت در دل تحسینی کردم بر آنهمه شهامت و لعنتی فرستادم بر ترس دلم که از دو سال پیش که حضور داشتم و در هر میدان و کارزاری بودم به روزی افتاده ام که نمی توانم حتی در برابر این نوشته سر تعظیمی فرود آورم و عکسی بگیرم. سختی بسیار کشیده ام در سالی که گذشت و شاید این توجیهی باشد برای ترسم اما در قلبم، در دلم و در مغزم و در ذهنم، درودی بی کران می فرستم بر آن دلیری که در قلب تهران، بر دیواری نوشت و ثابت کرد که نفس مبارزه زنده است. درود گفتم بر ایران و ایرانی و لعنی فرستادم بر دیکتاتور زمان. هستم، باش.

3 دیدگاه to “من حتی جرات نکردم عکس بگیرم از آنچه او با شهامت نوشته بود”

  1. با این شجاعت حضرتعالی و سبزلی های کشور معلومه که بیست و پنج بهمن چه خبر خواهد شد. هیچی! مردم میرن سر کار و زندگی کثیفشون و اینقده هوای آلوده می کشن بالا تا سرشون گیج بره

  2. برو باباجون دلت خوشه . » رو دیوار نوشته بود 25 بهمن و تو تحصینش کردی ؟!! آخه اینم شد راه مبارزه ؟ مثلا خیلی بسیجیا و خایه ما لا از این ترسیدن ؟ چه دل خوشی داری . این حروم زادا از خروش مردم می ترسن نه از شعار . که خبری از خروش مردم نیست . می دونی چرا ؟ چون آدم های ساده دل تنها اومدن تو خیابون و شعار نوشتن رو دیوار چند روز بعدش دستگیر شدن و رفتن جایی که عرب نی انداخت .

  3. خیلی نااراحت نباش به کارهات برس ازاین روزا بجه های سوریه بعد از ساقط کردن بشار اسد کار ما را هم کنتراتی به انجام میرسانند. جوان امروزی ایران که از این کارهای بی کلاس وسطح پایین نمیکنه. ریاد به خودت فشار بیار یه وقت خدا نکرده صورتت چروک میفته.فکرشوبکن تو تازه اونهمه هزینه جراحی زیبایی کردی.

پاسخی بگذارید

