در اجلاس استانبول، دنیای آزاد آنچنان با نظام اسلامی لاس زد که صدای روسیه هم درآمد!

توسط sight

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه روز سه‌شنبه، پنجم اردیبهشت، در اظهار نظری که رسانه‌های روسیه «بی‌سابقه» توصیف کرده‌اند برای اولین بار ایران و کره شمالی را «تهدید هسته‌ای» نامید.

اجلاس پنج بعلاوه یک در استانبول، برخلاف همه تهدیدها و خط و نشان کشیدن ها، در یک حرکت ناگهانی و غیره منتطره، حاصل جلسه را رضایت بخش اعلام نمود و بدین ترتیب فرصتی دیگر برای مذاکرات بی حاصل با حکومتی را مهیا نمود که در دروغ گویی، رفتارهای ضد حقوق بشری و حمایت از تروریسم و تروریستها، زبانزد و شهره است.

این نرمش و چرخش بی سابقه و عجیب تا به حدی عجیب بود که حتی بزرگترین متحد اتمی حکومت ایران – روسیه – نیز مجبور به اعلام خطر شده است و  رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه از خطر اتمی ایران و کره سخن می گوید.

اینکه ملایان چه داده اند تا این حاشیه موقت امن را بدست آورند را نمی دانم اما اینکه حاصل این معاشقه چه فرزندی خواهد بود برایم روشن است.

یادتان هست آنزمان را که در فیلم گودزیلا، پس از همه جنگ و گریزها، گودزیلا کشته شد و آرامش به همه جا بازگشت؟

سکانس آخر فیلم اما در همان تاریکی ابتدا بود و باز تخمی را نمایش داد که ترکهایی ریز برمی دارد. گویی گودزیلایی دیگر در راه است. و این لازمه جهان اقتصاد محور است تا با ترس از باز زایش موجودی ترسناک، سلاحی فروخته شود، باجی از عده ای گرفته شود به دلیل محافظت از آنها در برابر گودزیلا و سایه خطر همواره همراه نوع بشر باشد.

 

3 دیدگاه to “در اجلاس استانبول، دنیای آزاد آنچنان با نظام اسلامی لاس زد که صدای روسیه هم درآمد!”

  1. با درود به نیمای عزیز
    و یک پرسش
    چگونه ا ست که در این یکهفته حساب بیش از 50 تن از دگر اندیشان در سایت بالاترین بسته شده، و هر آنکه به اعتراض لینک میدهد و یا کمنت مینویسد نیز حسابش بسته میشود و صدایی از کاربران قدیمی بالاترین در اعتراض به اینگونه سانسور و سیاست حذف اعتراضی نمیشود؟ عجبا!
    سپاس و بدرود

    • دوست عزیزم
      اصلا خبر نداشتم. حتما نام آنها برایم بنویسید تا بدانم جریان چیست اما منهم یک کاربر ساده هستم و کار خاصی از دستم بر نمی آید. در صورتی که کمکی از توانم ساخته است بفرمایید تا انجام وظیفه کنم.

  2. نیمای گرامی
    میدانم که تو هم یک کاربر هستی گرامی. من از کسانی بودم که دفعه گذشته که سایت بالاترین حساب 300 نفر را بخاطر توهین به باورهای دینی بست، در وبلاگم مطلب نوشتم و به آن اعتراض کردم. پس از عقب نشینی میترا و مهدی و بازکردن اکانت کسانی مثل آشتیانی که به بنده فحشهای جنسی هم میدادند، گمان کردم قضیه تمام شده است.
    دیشب خود میترا کامنت گذاشت که بستن یک سری کاربر مجاهد خواست همه بوده. در ایمیلی به ایشان یادآوری کردم که بنده مجاهد نبوده ولی برانداز هستم. معتقدم که رژیم اصلاح پذیر نیست. و به همین دلیل است که اکانت من و حدود یکصد تن بسته شده. در ضمن دمکراسی یعنی احترام و پاسداشت از حقوق اقلیت و نه تن دادن به خواست اکثریت. در حالیکه خواست اکثریت ایرانیان اکنون سرنگونی رژیم است ونه بزک آن! عملا در سایت بالاترین هر که برانداز بوده حسابش یا بسته شده و یا بسته خواهد شد.
    این آدرس وبلاگ من است. برخی از مسایل را آنجا نوشتم.
    بحث اصلا بازگشایی اکانت من نیست، چرا که اگر قرار است قوانین جمهوری اسلامی بر سایت بالاترین حاکم باشد و مرز سرخ توهین به خمینی و خامنه ایی اجرا شود، این سایت ارزانی کاربرانی مانند جرمنی باشد که آزادی خویش را تنها در سرکوب دگراندیشان میبینند.
    آدرس وبلاگ من
    https://balagari.wordpress.com/

    با درود به همه آزادیخواهان ایران زمین
    و با امید به آمدن بهاران آزادی به سرزمین شیر و خورشید
    پاینده باشی

    در این کامنت میترا میگه:
    بعید می‌دونم به هیچ قیمتی بالاترین دست از اصول اعتقادی پایه برداره و مانع آزادی بیان بشه. منتها آدم متعجب میشه چرا کسانی که تا چندی پیش سینه چاک می‌کردن که چرا اجازه فعالیت مجاهدین را در بالاترین می‌دین الان حامی چند کاربر متقلب مجاهد شده‌اند

    بعد بالا میاره که:
    حالا حساب کاربری یک سری مجاهد بسته شده….. یعنی حساب نزدیک به یکصد تن!
    که این گفته دروغ است. بحث بر سر اینست که حساب همه آنانی که خواستار سرنگونی هستند بسته شده! حساب بنده به دلیل ارسال گزارشهای بی دلیل ذکر شده! خب اگر بنده توهین های جنسی را نپذیرفته و گزارش کرده ام من مقصرم و یا آنکه توهین کرده؟ تازه مگر سایت بالاترین اجازه تفتیش عقاید دارد؟ مگر گرایش فکری باید در عضویت سایت تاثیری داشته باشد؟ بگذریم که من به هیچ گروه سیاسی تعلق ندارم و در این سایت به لینکهای آقای واحدی گرفته تا آقای رضا پهلوی و طرفداران موسوی و کروبی و مجاهدین و حزب کمونیست کارگری رای داده ام. اصولا عمیقا به دمکراسی و حقوق اقلیت پایبندم. و معتقدم که رشد یک جامعه در گرو پلورالیسم سیاسی آن است و نه تک صدایی آن.
    با سپاس
    بالاترین حتی حساب افرادی که به اخراج من اعتراض کرده بودند را بست! این است دمکراسی؟ البته که برخیها اگر صد سال هم در ینگه دنیا بسر برند، جیغ بنقش خمینی ای امام و حزب فقط حزب الله از آنان ساتع میشود!
    من در راستای افشای ضایع کردن حقوق خود دست به افشاگری خواهم زد. باشد که آزادگان ایرانی این حذف را نپذیرند. و الا سایت بالاترین بزودی میشود شیعه آنلاین و اخبار مقام عظما!
    سپاس مجدد

پاسخی بگذارید

