روز فردوسی بزرگ – در براندازی ضحاک منتظر مهدی موعود نباشیم، کاوه ای باید

توسط sight

اینکه توده مردم بجوشد، بخروشد و همچون صدف، سینه بازکند و مرواریدی چون آرش کمانگیر یا کاوه آهنگر، از دل آن برآید و ضحاک زمان را فروشکند یا مرز ایران و توران را به تیر جان خود تعیین نماید، حماسه ای است بر پایه خواست مردم و حضور آنان در ساخت سرنوشت خود.

اینکه از آسمان، موعودی خواهد آمد یا از قعر چاه و همه چیز را به سامان خواهد نمود، قصه ای است در حد قصه.

باید پاس داشت بزرگانی چون فردوسی کبیر را که به قول شاملوی بزرگ، همدست توده اند.

کاوه ای باید در بر اندازی ضحاک زمان. کاوه ای که میتوانم من باشم به حمایت تو یا تو باشی به پشتیبانی من. کاوه ای باید از جنس من وتو. همراهی می طلبد .

One Comment to “روز فردوسی بزرگ – در براندازی ضحاک منتظر مهدی موعود نباشیم، کاوه ای باید”

  1. ما اروزی تغییرداریم ولی برای ان امادگی نداریم صادقانه بگم با تمام عشقی که به سرزمینم دارم هنوز از تاوانی که باید برای ان پرداخت کنم می ترسم و برای همین ،این منم که به کمک نیاز دارم

پاسخی بگذارید

