همراهان را فراموش نکنیم؛ تاریخ به ما می نگرد

توسط sight

میر حسین موسوی، همراه ما، در بیمارستان است

6 دیدگاه to “همراهان را فراموش نکنیم؛ تاریخ به ما می نگرد”

  1. لازم نیست میر حسین همراه ( ما !!! ) در بیمارستان باشد …
    چرا میرحسین همراه کسانیکه در قتل ها و شکنجه های دوران نخست وزیریش در خون خود غلتیدند و امروز در زیر خروارها خاک خفته اند در گورستان و زیر خاک نیست ؟؟؟
    بیهوده تلاش نکنید از یک سگ کثیف بارگاه خمینی جلاد و شریک تمام فجایع و بلاهائیکه طی سی و سه سال گذشته بر ملت دربند ایران نازل شده یک قهرمان و آزادیخواه بسازید ….. میر حسین موسوی و کروبی و خاتمی و دیگر خائنین و جنایتکاران جمهوری اسلامی همه و همه از یک قماشند .
    میر حسین موسوی بواسطه حماقت و بلاهت خودش ملت ایران را هم ابله و احمق فرض میکند و هنوز در کمال بیشرمی به ملت وعدهء بازگشت به دوران طلائی !!! امام حرامزاده اش را میدهد …
    لعنت خدا و خلق خدا بر میر حسین و امام دجالش و پیروان خونخوار امام امتش .

  2. افرین نظر فوق کاملا درست است

  3. سگ تويي بي پدرو مادر.
    بيشرف تو هنوز حرف زدنتم نميدوني كثافت. ميرحسين ميليونها طرفدار و مريد داره آشغال.
    كاري به خميني ندارم ولي از امثال تو خيلي سرتره بيشعور.

  4. آقای مسچی اطلاعاتی.این خدعه ها برای کاستن محبوبیت میر حسین به هیچ عنوان عملی نیست.حتی یک نقطه تاریک در زندگی این مرد و خاتمی با مدرک پیدا نکردید وگرنه پیراهن عثمان می کردید.میر حسین در قلب ما جای دارد.

  5. حرامزاه هایی بنام مسچی یعنی همان بسیجی و زی یعنی همان نوکر جمهوری اسلامی؛ لطفا زر زر المه. حروم لقمه ها که اربابای اطلاعاطیتون بشما دستور دادن تا این کس شعر ها رو سر هم کنین تا تفرقه بین مردم بیاندازین. کور خوندین، دریا به پوزه سگ نجس نمیشه.

  6. من واقعا به شماهاییکه با نامهای مستعاری مثل ( علی و جنون وaban ) پیام میگذارید ولی حتی جرآت ندارید از اسم واقعی خودتون استفاده کنید و بعد بمن که با نام و عکس خودم پیام میگذارم تهمت اطلاعاتی و بسیجی و نوکری جمهوری اسلامی میزنید … چی بگم که برازندتون باشه و شاید کمی شرم کنید ؟؟؟

    از ( جنون ) شروع میکنم : اولا سگ . بی پدر و مادر . بیشرف .کثافت .آشغال و بیشعور خود تو هستی … نه منی که برای نظرم فاکت و دلیل دارم و اگر دیدی که در سال 1388 میلیونها نفر به خیابانها ریختند و گفتند ( یا حسین … میر حسین ) بچه جان فکر نکن که اونها طرفدار آقای میرحسین بودند … نخیر میرحسین گفتن اون جماعت صرفا دهن کجی به خامنه ای پفیوز و حرومزاده تر از خمینی بود که میخواست احمدی نژاد سگ پدر و مادر رو حمایت کنه وگرنه هیچکدوم از اون ملت زجر کشیده دلشون برای دوران طلایی !!! امام قرمساق و ارباب میرحسین شما تنگ نشده که حالا بخواهند میر حسین رو بر بکشند که بخواد ملت رو دوباره به دوران طلایی !!! امام قرمساقش رهنمون بشه …. باز هم تکرار میکنم میرخسین موسوی حداقل در مورد تمام جنایاتیکه در زمان نخست وزیریش اتفاق افتاد مسئول هست و باید جوابگو باشه …. ایندفعه رو بهت چیزی نگفتم ولی اگر یکبار دیگه خواستی با من بحث کنی باید ادب رو رعایت کنی وگرنه من خیلی بهتر از تو دست بقلم هستم و همونطور که کلمات معقول رو بکار میگیرم در بکار بردن کلمات هجو هم دستی توانا دارم … امیدوارم سعی نکنی امتحانش کنی .

    و اما ( علی ) که من رو اطلاعاتی خطاب کرده ….
    پسر جان من مدت 27 سال و اندی هست که در تبعید بسر میبرم و هنوز بعد از این مدت نتونستم حتی یکبار خاک میهن دلبندم رو زیارت کنم و زندگی سخت کارگری رو برای امرار معاش میگذرونم بطوریکه هشتم گروی نهم باقیمونده … تو به چه جرآتی و با چه سندی من رو اطلاعاتی خطاب میکنی ؟؟؟
    نمیدونم دوست و آشنایی در آلمان داری یا نه اگر کسی رو در آلمان داری … نام من برای طرفداران قدیمی و کارکشته ء مشروطهء پادشاهی نام غریبه ای نیست … فکر کنم همین قدر توضیح برای اتهام کثیفی که بمن زدی کافیست و اما در مورد نقطهء تاریک در زندگی میرحسین و خاتمی که اشاره کردی … بگو ببینم در زمانیکه آقای سید خندان خاتمی در وزارت ارشاد حرف اول رو میزد چند نشریه و کتاب توقیف شدند و چند نویسنده حبس و تبعید و کشته شدند ؟؟؟ جوابش رو خودت برو تحقیق و مطالعه کن بعد بیا اینجا با هم راجع بهش صحبت کنیم لابد در دوران ریاست جمهوریش هم اصلا قتلهای زنجیره ای اتفاق نیفتاد ….
    و اما قتل عام زندانیان سیاسی در دههء شصت هم حتما در زمان نخست وزیری جناب یا حسین میر حسین اتفاق نیفتاد ؟؟؟؟
    جناب ( علی ) میتونی لطفا نقطهء تاریک رو برای من معنی کنی و بگی اگر اینها نقطهء تاریک نیستند پس نقطهء تاریک چیه ؟؟؟

    و حالا جناب (aban) ناچارم بشما هم بگم حرامزاده . بسیجی . نوکر جمهوری اسلامی .زر زر کن . حروم لقمه .اطلاعاتی .کس و شعر گو .و سگ تو احمق بیسواد هستی که نه جرآت داری مثل من با عکس و اسم واقعیت بیایی روی صفحه و از نظرت دفاع کنی و نه با گه خوری های زیادی که در بالا کردی نتونستی حداقل بگی چه مرگته و اصلا پیام و حرفت چیه ؟؟؟ اول برو راه و روش نوشتن و پیام گذاشتن رو یاد بگیر بعد بیا ابراز وجود کن تا ببینم اصلا چی میخواهی بگی .

    مرگ بر کلیت جمهوری کثیف براستی اسلامی از خمینی و خامنه ای و رفسنجانی گرفته تا تمام اعوان و اعصارش و تمام رئیس جمهورهاش و نخست وزیر و وکیل و وزیر هاش و اطلاعاتی ها و بسیجی ها و ماءموران گمنام و با نامش و کلان هرکس که بهر نحوی به بقای این رژیم اهریمنی کمک و کمک رسانی مادی و معنوی میکنه . پاینده باد ایران و دوباره در اهتزاز باد پرچم سه رنگ شیر و خورشید نشان ایران …. مهدی مسچی – آلمان

پاسخی بگذارید

