تحقیق و تفحص قاصبان خانه ملت یا باور همان ملت؟ – ستار توسط سگان ولایت به قتل رسیده است

توسط sight

آنان که در خصوص قتل یکی از فرزندان این کشور تحقیق و تفحص می کنند، نماینده و وکیل آن ملت نیستند. اینان نمایندگان برگزیده رهبر خودکامه و شورای نگهبان ولایتند. حرف و سند و مدرک آنان تنها به کار تسکین عقده ها و ترسهای همان ولی فقیهشان می آید و هیچش ارتباطی با باور یک ملت با شعور ندارد. نسل و ملتی که در عصر حکومت ظالمانه سید علی خامنه ای زیست می کنند، می دانند و باور دارند که این فرزند کشور هم همچون بسیاری دیگر، مقتول حکومت توتالیتر مذهبی جمهوری اسلامی شده است. نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کم!

One Comment to “تحقیق و تفحص قاصبان خانه ملت یا باور همان ملت؟ – ستار توسط سگان ولایت به قتل رسیده است”

  1. سلام

    ایام خوش

    من یه آدم بدبختم . . فکر نکنی گدام فقط شانس ندارم

    به قول معروف می خوام برم لب دریا باید یه تشت آب ببرم

    یه مدت طولانیه دنبال دعوت نامه برای عضویت تو بالاترین هستم

    چندین بار هم اقدام به خریداری از سایت ها کردم ولی سرم کلاه رفته

    دیگه خسته شدم ولی نا امید نشدم

    از یکی شنیدم اگه به کسانی که لینک میزارن درخواست بفرستم شاید دلشون رحم بیاد

    و یه دعوت نامه گیرم بیاد

    من مزاحم شما شدم ببینم میتونید کمکم کنید

    منتظر جوابتون هستم
    اگر هم مایل نبودید به هم خبر بدید حداقل اینجوری ناامید تر نمیشم

    پایدارباشید

پاسخی بگذارید

