توبه کن مهندس؛ آمدی که بساط دروغ را بر چینی؟ حکومت ولایی بدون دروغ؟ توبه کن!

توسط sight

توبه را از گناه می کنند تا جایی که می دانم. گناه کرده ای مهندس. می خواستی بساط دروغ را برچینی؟ این گناه بزرگی است. مگر می شود حکومتی را به ملایان سپرد و توقع دروغ نداشت؟ آنان ذاتشان دروغین است و مرامشان دروغ. تو باور داشتی یا شاید باور داشته باشی که این خانه از پای بسط ویران، قابل باز ساخت و اصلاح است. از این فکر غلط توبه کن. تو باور داشتی که رنگ سبز، رنگ زایش است و احیا و آنان اجازه چنین رویشی را خواهند داد. از این فکر اشتباه هم توبه کن. تو همسرت را همراهت آوردی تا نفس و نقش زن را در دولتت بنمایی. این حکومت زن ستیز آشفت. از این رفتار و اندیشه هم توبه کن. تو به سخن و قلم و بیانیه و مبارزه بدون خشونت با سگان هار ولایت باور داشتی و شاید هنوز هم داری. آن سگان این بازی را بلد نیستند. از طرح بازی نابلدشان توبه کن. تو در بیانیه ات از شادی گم شده سخن راندی. این سیاه اندیشان و غم دلان آتش به دل شدند. توبه کن. مهندس از اینکه همراه ملت بودی اما هیچ گاه توبه نکن. نامت بر دفتر تاریخ به قلم همین ملت جاودانه خواهد ماند.

2 دیدگاه to “توبه کن مهندس؛ آمدی که بساط دروغ را بر چینی؟ حکومت ولایی بدون دروغ؟ توبه کن!”

  1. سلام من میخوام عضو سایت بالاترین بشم نیاز به دعو نامه دارم از شما خواهشمندم که یه دعوت نامه برای من بفرستید تا من هم بتونم عضو بالاترین بشم لطفا دعوت نامه رو به ایمیلم بفرستید ممنونم از شما منتظر جواب شما در ایمیلم هستم . آدرس ایمیلم :omidsm78@gmail.com

  2. سلام من میخوام عضو سایت بالاترین بشم نیاز به دعو نامه دارم از شما خواهشمندم که یه دعوت نامه برای من بفرستید تا من هم بونم عضو بالاترین بشم لطفا دعوت نامه رو به ایمیلم بفرستید ممنونم از شما منظر جوابشما در ایمیلم هستم . آدرس ایمیلم :omidsm78@gmail.com

پاسخی بگذارید

