جنتى ببيند – دانشجو را از نمره نترسان . دانشجو يعنى اين .

توسط sight

مغزش كه كوچك باشد ، جهانش كه حقير باشد و نزديك ترين مطالعه اش كه به قرن قبل باز گردد ، ميشود احمد جنتي كه فكر ميكند دانشگاه هم حوزه است . فكر ميكند اگر در حوزه براي نمره اي از فرمول بشكه استفاده ميكرده ، دانشجو را هم ميتواند از حربه نمره بترساند .

ببيند اگر هنوز چشمانش ديدي دارند . ببيند اين عكس را كه 25 خرداد گذشته گرفتم از سر در دانشگاه شريف . دانشجويان شريفي كه جا در بهترين دانشگاههاي دنيا دارند ، دانشجويان شريفي كه اگر دندان بر جگر بگذارند و دوره شان را تمام كنند ميتوانند به هر جاي جهان با بزرگي بروند ، اين چنين همه چيز را زير پا ميگذارند در مقدم آزادي و براي من و تو و آينده ايران ، چنين خطر ميكنند . ببيند احمد جنتي و بداند كه دانشجو يعني اين .

15 Responses to “جنتى ببيند – دانشجو را از نمره نترسان . دانشجو يعنى اين .”

  1. vaghan zendebad va dorod be in hame ghirate javanane iran.
    az shoma ham mamnon khili khob neveshtid.

  2. فرض هم بگیریم که به خاطر نمره، دختر دانشجو در کلاس درس نشان دهد که محجبه است. در کوچه و بازار که دیگه نمره نمی دن. در پارتی های شبانه چه می کنید؟
    جنتی حتما تحقیق دکتر افروغ در باره انشاء نویسی حجاب توسط دختران را خوانده است. دخترانی که با پول و ساندیس و کیک محجبه شدند نتوانستند انشاء در باره حجاب بنویسند ولی بی حجابی توانستند.
    شرمتان باد که همواره می خواهید ظاهر افراد را با تطمیح و تهدید درست کنید. تو که دیدی فرزندنت از راه و رسمت گریزان است و حتی سرشو در این راه داد چه توقعی از دیگران داری؟

  3. من به عنوان یک شریفی ورودی 88 می گم که نه از نمره ترسی داریم نه حراست نه تعلیق از تحصیل.

  4. بسیار عالی بود نیما جان ، اینها فکر کردند دانشجوها هم مثل خودشانند که با ساندیس ناموس بفروشند

  5. مطلب خوبی بود نیما جان…پاینده باشی

  6. یک پیشنهاد: Bono، خواننده 2U مجبور به یک عمل جرّاحی اضطراری بر روی ستون فقرات شده. لینکش اینجاست:

    http://www.huffingtonpost.com/2010/05/21/bono-undergoes-emergency_n_584847.html

    همونطور که میدونید او در خیلی‌ از کنسرتهایش در طول سال اخیر از جنبش سبز حمایت کرده. اگر بتوان بصورت سریع و گسترده یک کمپین به راه انداخت که ایرانیان خارج از کشور هر کدام یک کارت آرزوی سلامتی‌ و تشکر از حمایت او در سال گذشته از جنبش سبز برای او بفرستند و این در رسانه‌های جهانی‌ بازتاب پیدا کند یک پیروزی برای جنبش سبز قبل از خرداد در سطح جهانی‌ خواهد بود. من اکانت بالاترین ندارم. لطفا اگه این پیشنهاد به نظرتون جالب میاد تو بالاترین مطرح کنید.

  7. Ba salam beh dostan. baba in janati keh adam nist .30 saleh in arajif az dahan kasifash biroon miyad.
    Marg bar khameney

  8. سلام دوست عزیز من دسترسی به بالاترین ندارم برای مطلب مهمی که در سایت وزارت نفت اتفاقی دیدم براتون کامنت میزارم.
    http://www.mop.ir/newniocorg/(S(302xxqjxhxw1p1vtxwtdcjbg))/aboutus/whoiswho/whoiswhoShowDetails.aspx?userId=743
    این شخصی که در این صفحه معرفی میشه اسم فامیلش با خ.ر یکسانه/ اهل شهر خ.ر بوده اونطور که در صفحه اومده/قبل از انقلاب در شهر خ.ر کار میکرده/بعد از رهبرشدن خ.ر 68-69 یه دفعه ضریتی پستهای کلیدی تو وزارت نفت گرفته مثلا بعد از یکسال از ورودش به وزارت نفت شده معاون وزیر یا مسئول مالی و… که در صفحه توضیح داده-تازه چهرش هم به خ.ر خیلی نزدیک میزنه. ما که صدامون جایی نمیرسه و تو وبستان یا بالاترین دستمون به جایی بند نیست یه شهرستانی هم بیش نیستیم ولی خواهشن شما رو این مسئله کار کنید. این مسئله یه مدرک از فساد نزدیکان خ.ر که همیشه ادعا سادزیستی داشته. هرچی بیشتر دقیق میشی تو این صفحه بیشتر میفهمی چه خبره. راستی ممکنه بعدا این صفحه برداشته بشه میشه برای سیو و نگهداریش فکری کرد؟

  9. اندکی صبر سحر نزدیک است

  10. شریف عاشقتم به خدااااااااااااااااااا.

  11. واقعا برای این مردک متاسفم که اینقدر احمق و کوته بین هستش که دانشجو رو از نمره میترسونه من شمسی پور درس میخونم و تو خوابم هم نمیتونم شریفو ببینم ولی میدونم که دانشجو های شریف هیچوقت از این جفنگیات نمیترسن.و امیدوارم که دست این اخوند ها از دانشگاه ها کوتاه بشه تا ما بتونیم مثله ادم درس بخونیم.

  12. آخه به لین آخوند احمق بگید تا کی می خواهید دانشجویان فهمیده و روشن فکر ما را با این حرف های چرت و پرت سرگرم کنید . چه نمره ای بالاتر از آزادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  13. من مطمئنم خواهر مادر این جنتی خرابن، و حاضرم شرط ببندم خودشم حرومزاده است. آدم حلال زاده عمرا ایقدر حرومی نیست.
    خیلی طول نمیکشه که همشونو از میدون آزادی با جرثقیل دار می زنیم تا درس عبرتی بشه برای همه دیکتاتورها.

  14. درود بر تو .
    باز کی باشه که همین دانشجویان دلاور و ظلم ستیز ریشه ظلم و دیکتاتوری از ایران زمین را بر چینند.
    همه باهم یسوی آزادی
    22 خرداد روز نابودی ظلم
    مرگ بر جمهوری اسلامی

Trackbacks

بیان دیدگاه