خامنه ای امروز هم فریاد می زد و هم می گوزید

توسط sight

عبید از کسی می گوید که به جنگ شیر میرفت نعره می زد و بادی رها میکرد گفتند نعره چرا می زنی گفت تا شیر بترسد گفتند پس باد چرا رها می کنی گفت من نیز می ترسم.

حکایت خطبه سید نیز امروز چنین بود. از سویی خط و نشان می کشید برای دنیا و از سوی دیگر قول به مماشات می داد و از دموکراسی و آزادی و حقوق مردم می گفت. از سویی حمایت از مبارزین بر علیه اسرائیل را در دستور کار خود می دانست و از دیگر سو، دخالت در امور سایر کشورها را مذموم و نکوهیده می دانست. از طرفی بر طبل جنگ می کوبید و حریف می طلبید و از سمت دیگر از قشون کشی کشورهای دیگر ابراز نگرانی می کرد.

در برابر قدرت مردم نیز ، هم انتخابات قبل را درست و اصولی می خواند و مردم را همیشه در صحنه و هم به وضوح التماس برای گرم کردن بازار سامری انتخابات پیش رو. سید علی امروز به جنگ شیر میرفت نعره می زد و بادی رها میکرد گفتند نعره چرا می زنی گفت تا شیر بترسد گفتند پس باد چرا رها می کنی گفت من نیز می ترسم.

4 دیدگاه to “خامنه ای امروز هم فریاد می زد و هم می گوزید”

  1. سخني با نويسنده ي اين متن:فكر كنم پدر شما،مادرتون رو جلوي شما ميكرده و وقتي صداي گوز بلند مامانتون رو موقع حال ميشنيدي ،اون گوز در اثر فشار اونقدر بلند بوده كه صداش هنوز توي گوشته.و هر چيزي رو گوز ميپنداري ،درسته؟ ميدونم جواب بله هست اما منتظر جوابتون هستم(shhut-mecanic.persianblog.ir)

    • آخه آشغال عوضی آخه الاغ ساندیس خور آخه گوسفند نفهم فکر کردی همه مثل تو و امثال تو لجن وطن فروش هستند که برای خایه مالی این آخوندها روزی یک میلیون میگیری و خبر از وضع وخیم مردم گرسنه که الان 6 ماه یک دفعه هم پول ندارن گوشت و میوه بخورند؟ تو و آشغالهایی مثل تو میدونی مردم حتی پول ندارند یه شونه تخم مرغ بگیرند؟ ولی حرومزاده هایی مثل تو بابت یک خط کامنت گذاشتن تو این سایت و اون سایت بر علیه مردم ایران و برای خوش آیند ضد ایرانی های هندی زاده یعنی خمینی خونخوار و یا اون رهبر و ولایت وقیح برای هر کامنتی که لایق پدر مادری که نداریه چون تو و امثال تو از زیر بوته بدنیا اومدین مثل همون خامنه ای. خاک بر سرت که به خاطر یه لقمه نون حاضری خواهر مادرت رو هم بدی رهبرتون بکنه تا تو ثواب ببری و بری بهشت. حالا لعنت بر پدر مادر کسی که این نوشته رو پاک کنه.

  2. لعنت بر پدر و مادر كسي كه نظر بالايي رو پاك كنه

    • سخنی با تو که ظاهرا از نوشته مطلب بالا خیلی بهت زور اومده که در جواب نویسنده اون اینچیزا رو که تماما لایق خودت و خانواده لجنت هست نوشتی مخصوصا لایق اون سید علی چلاق یه دست که دستش رفته تو کون تو و خواهر مادر تو. تو اگر زیادی دوست داری رهبر الاغت رو خوب ببر آبجی هاتو و مامانتو بده رهبر بکنه تا تو هم ثوابی ببری اگر ولایت وقیح هم دستش بند بود بده مفت خورهای زیر دستش از قبیل تمام بسیجیهای ساندیس خور و حیف که رهبر کبیر و مقوایی و بنیانگذار این رژیم که آشغالهیی مثل تو رو حامی داره گور به گور شده و گر نه میگفتم خواهر مادرت رو برای ثواب بیشتر نزد ایشون ببری. حالا کیر تو قبر خمینی و تو هیکل خامنه ای اگر کسی این نظر رو پاک کنه.

بیان دیدگاه